Laura Cardús

Laura Cardús: “Es busquen estudiants per al programa de mentoria social i educativa enTàndem” – uoc.edu

“Participar-hi et permet desenvolupar un compromís solidari amb una persona i veure com la teva acció de voluntariat té un efecte directe i concret”

Per Marian Antón a uoc.edu

La professora col·laboradora del grau d’Educació Social, Laura Cardús també és una de les persones que coordina el projecte enTàndem. Precisament ara busquen voluntaris i voluntàries universitaris que vulguin participar en aquest programa de mentoria social i educativa. Només cal tenir dues hores a la setmana per a compartir-les amb un infant o un jove en risc d’exclusió social.

Quin és l’objectiu d’enTàndem?

Es tracta d’un projecte de mentoria socioeducativa que vol combatre la desigualtat d’oportunitats educatives d’infants i adolescents vulnerables, mitjançant l’acció solidària d’estudiants universitaris i joves mentors… Llegir l’article sencer

Subscriu-te a la nostra newsletter

Informa't sobre tot el que passa a enTàndem

He llegit i accepto la Política de privacitat.

En compliment del Reglament General de Protecció de Dades, us informem que les vostres dades seran incloses en un fitxer registrat a nom d’AFEV, amb la finalitat de poder-vos informar de les nostres activitats. Podeu exercir el dret d’accés, rectificació, supressió, limitació i oposició adreçant-vos a dades@afev.org.