La nova edició dels Premis de Civisme reconeix diferents actors implicats en la lluita social – social.cat

Aquest dijous també s’ha fet entrega del Premi Voluntariat, que en aquesta ocasió ha recaigut a l’organització AFEV.

Per social.cat

Un any més s’ha fet entrega dels Premis de Civisme 2017. Uns premis que tenen per objectiu estimular i premiar accions, treballs, innovacions, entitats i persones que, des d’àmbits professionals i franges d’edat ben diferents, tractin el civisme o proposin reflexions, actuacions i millores al seu entorn. A més també s’ha lliurat, el 26 d’abril, el Premi Voluntariat, que enguany arriba a la seva 24a edició. La Fundació-Centre Obert Joan Salvador Gavina, l’Associació Rebobinart o AFEV han estat alguns dels premiats.

Aquests guardons, entregats pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, reconeixen diferents categories i diferents actors amb un denominador comú: la promoció del civisme i la tasca voluntària.

L’entitat AFEV amb el projecte Tens ganes de ser útil? s’ha endut el Premi Voluntariat, amb una dotació de 10.000 euros. A Catalunya un de cada quatre infants viu en situació de pobresa i un de cada tres presenta fracàs escolar. Per aquest motiu, l’entitat AFEV treballa, des del voluntariat, fent intervenció dels estudiants per reduir les fractures socials, culturals de la societat, que afecten sobretot els infants i joves. Llegir l’article sencer

Subscriu-te a la nostra newsletter

Informa't sobre tot el que passa a enTàndem

He llegit i accepto la Política de privacitat.

En compliment del Reglament General de Protecció de Dades, us informem que les vostres dades seran incloses en un fitxer registrat a nom d’AFEV, amb la finalitat de poder-vos informar de les nostres activitats. Podeu exercir el dret d’accés, rectificació, supressió, limitació i oposició adreçant-vos a dades@afev.org.